Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
Erinevatel ekraanidel on kaubanduses erinevad rollid
Erinevat tüüpi ekraanid mängivad igaüks oma spetsiifilist rolli. Oluline on mõista, et ühe ekraanilahenduse olemasolu ei välista teiste kasutamist – vastupidi. Kui elektroonilised hinnasildid tagavad täpse hinnainfo riiulitel, võib samal ajal tekkida vajadus V: Rail süsteemi järele kampaaniatoodete esiletõstmiseks või digiekraanide järele üldise ostukogemuse rikastamiseks. Iga lahendus täidab oma kindlat eesmärki ning valik sõltub konkreetse kaupluse vajadustest ja eripäradest.
Elektrooniliste hinnasiltidega on hinnad alati õiged
Elektrooniline hinnasilt on kaupluse digitaalne selgroog, mis tagab automaatse hindade sünkroniseerimise riiulitel ja kassas. Sealjuures ei piirdu kasu ainult kliendivaidluste vältimisega – märkimisväärne on kokkuhoid ka tööjõukuludelt.
Kaupmeeste arvutused näitavad, et ühe tavalise pabersildi maksumus, arvestades materjali, printimist ja vahetamisele kuluvat tööaega, ulatub umbes ühe euroni. Kui kaupluses on näiteks tuhat toodet, mille hindu tuleb iganädalaselt uuendada, tähendab see juba märkimisväärset kulurida.
Elektrooniline hinnasilt vabastab töötajad aeganõudvast pabersiltide vahetamisest, võimaldades neil keskenduda kõige olulisemale – klientide teenindamisele.
VUSION Rail toob video riiulisiinile
V: Rail ehk VUSION Rail on lahendus, mis pakub täiesti uut lähenemist riiulipinna kasutamiseks. V: Rail muudab tavalise riiulisiini digitaalseks turunduse tööriistaks, mis köidab klientide tähelepanu täpselt seal, kus ostuotsused tehakse. See on eriti väärtuslik võimalus tootjatele ja tarnijatele, kes soovivad oma tooteid efektiivselt esile tõsta.
Interaktiivsed tootesildid räägivad enamast kui hinnast
Vivid Tech interaktiivsed tootesildid on palju enamat kui lihtsalt hinnasildid. 4-tollised puutetundlikud ekraanid võimaldavad kuvada toote hinda ja kirjeldust, koostisosade infot, sidustooteid, kampaaniapakkumisi ning toote laoseisu.
Lisaks on ekraanidesse integreeritud intelligentsed andurid, mis koguvad väärtuslikku infot kliendikäitumise kohta: kui palju inimesi ekraanist möödus, mitu neist peatus, kui kaua tooteid vaadati ning milliseid lehti ekraanil külastati.
Digiekraanid haaravad kliendi tähelepanu
Infoekraanid, videoseinad, interaktiivsed ekraanid ja majajuhid - digiekraanid on saanud meie igapäeva lahutamatuks osaks. Suurtelt, silmapaistvatelt ekraanidelt jõuab sõnum kliendini kõige kiiremini ning tänu kesksele sisuhaldusele on sisu ajastamine lihtne ja mugav.
LED-ekraaniga eristud konkurentidest
LED-ekraanid võimaldavad luua täpselt kaupmehe ruumi ja vajaduste jaoks sobiva lahenduse. Olgu selleks pikk ja kitsas riba ukse kohal, kumer ekraan ümber samba või tervet seina kattev hiigelekraan - LED-tehnoloogia annab ettevõttele kaasaegse ja innovaatilise ilme ning aitab meelitada ligi uusi kliente, partnereid ja isegi töötajaid.
Nutikas investeering toob mitmekordse kasu
Ekraanilahenduste esmane investeering võib tunduda märkimisväärne, kuid läbimõeldud strateegiaga muutub see kiiresti kasumlikuks. Kogemus näitab, et digitaalsed lahendused tasuvad end ära mitmel viisil.
Turundusosakonna töö automatiseerimine vabastab töötajad rutiinsetest tegevustest, võimaldades keskenduda strateegilistele ülesannetele. Ekraanipindade rentimine loob uue tuluvoo – lisaks kulude katmisele tekib võimalus pakkuda tarnijatele lisaväärtust läbi personaliseeritud reklaampinna. See annab teie kauplusele olulise konkurentsieelise tarnijatega läbirääkimistel.
Eraldi väärtuse loob ekraanide analüütika, mis võimaldab teha andmepõhiseid otsuseid. Täpne ülevaade klientide käitumisest aitab optimeerida nii kampaaniate planeerimist, toodete valikut kui ka nende asetust müügipinnal. Sellist detailset tagasisidet ja paindlikkust traditsioonilised paberkandjal lahendused pakkuda ei suuda.
Terviklahendus läbi keskse sisuhalduse
Mälupulgal ekraanidele sisu laiali jaotamine võiks nüüdseks olla juba minevikku jäänud. Kaasaegne sisuhaldusplatvorm muudab ekraanide haldamise lihtsaks ja efektiivseks. Seda ka siis, kui kasutusel on erinevate tootjate ekraanid.
Hansabi pakutav lahendus võimaldab juhtida kõiki ekraane ühest keskkonnast, ajastada kampaaniaid ning jälgida nende mõju reaalajas. See tähendab, et kaupmehe turundusosakond saab keskenduda strateegilistele otsustele, mitte tehnilisele haldusele.
Kaasaegne sisuhaldusplatvorm võimaldab:
• Hallata kõiki ekraane ühest keskkonnast
• Ajastada kampaaniaid ja sisu näitamist
• Koostada kalendreid ja esitusloendeid
• Määrata täpsed näitamise sagedused ja ajad
See loob võimaluse pakkuda tarnijatele ja tootjatele täpselt mõõdetavat ja ajastatud reklaamiaega, muutes ekraanid aktiivseks turunduskanaliks.
Investeeringu tasuvus praktikas
Digitaalsete ekraanilahenduste puhul ei ole küsimus selles, kas need end ära tasuvad, vaid kui kiiresti see juhtub.
Vivid Techi tegevjuhi Ivars Mirosnikovsi sõnul näitab Läti Spirits&Wine kaupluse kogemus, et interaktiivsed tootesildid aitavad oluliselt tõsta fookustoodete müüki. „Spirits&Wine kaupluse müügiandmetest selgus, et Vivid Tech tootesiltidega varustatud toodete müük kasvas keskmiselt 30%. See kasv oli samade perioodide võrdluses ühtlane nii aasta-aastalt kui ka kuude lõikes,“ selgitab Mirosnikovs. „See märkimisväärne müügikäibe kasv tõestab tootesiltide efektiivsust nii toote nähtavuse suurendamisel ja klientide ligimeelitamisel, “ lisab ta.
Esvika paigaldas elektroonilised hinnasildid oma kauplustesse, et tööjõu ressurssi efektiivsemalt kasutada. "Paberist hinnasiltide printimine, lõikamine ja õige koha otsimine tekitas tohutult palju lisatööd. Kui mõnel tarnijal muutus hinnakiri, võttis meie inimesel müügisaalis olevate hindade vahetamine vähemalt ühe päeva,” kommenteerib Esvika müügisaali juhataja Agne Kaasik. “Tänu elektroonsetele hinnasiltidele jääb see ajakulu ära ning töötaja saab keskenduda meie põhitegevusele – kauba müümisele.”
Elektrooniliste hinnasiltide kasutegur ulatub tegelikult kaugemalegi kui kokkuhoid tööjõukuludelt. Telia müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg kinnitab, et elektroonilised hinnasildid toetavad digitaliseerumist ja aitavad parandada efektiivsust. „Lisaks sellele on elektroonilised hinnasildid keskkonnasõbralikud, toetades Telia väärtusi keskkonnahoiu ja jätkusuutlikkuse vallas,“ lisab Liiberg.
Terviklahendus toob parima tulemuse
Kaubanduses on peamine küsimus, kuidas investeerida lahendustesse selliselt, et investeering looks maksimaalset väärtust nii kauplusele kui ka selle klientidele. Õigesti planeeritud ja juhitud digitaalne ökosüsteem ei ole kulu, vaid investeering tulevikku, mis tasub end kiiresti ära nii parema kliendikogemuse kui ka otsese tulu näol.
Hansab pakub täielikku tuge digitaalse ökosüsteemi loomisel:
• Konsulteerime ja kaardistame vajadused
• Valime ja paigaldame kõige sobivama riistvara
• Integreerime tarkvaralahendused
• Pakume järeltuge ja hooldust.
Soovite teada, kuidas digitaalsed ekraanilahendused võiksid just teie ettevõttes tulu teenida? Meie pikaajaline kogemus erinevate projektidega aitab teil vältida levinud vigu ning jõuda kiiremini soovitud tulemusteni. Võtke meiega ühendust – aitame koostada selge tasuvusarvutuse ja leida lahenduse, mis veenab isegi teie finantsosakonda.
Kontakt:
Helen Lutsoja
Hansab AS kaubanduslahenduste müügijuht
helen.lutsoja@hansab.ee
Telefon: +372 5623 0867