Iseteeninduslikud check-in terminalid Vilniuse lennujaamas
Vilnius, Leedu
2015. aastal paigaldas Hansab kuus iseteeninduslikku terminali Vilniuse lennujaama, mis võimaldavad reisijatel iseseisvalt lennule registreerimise (check-in) protseduur läbida. Terminalid võimaldavad reisijatel reisiformaalsustega kiiresti ühele poole saada ning pikki järjekordi ja ootamist vältida.
“Iseteeninduslikud check-in terminalid on tavalised paljudes rahvuvahelistes lennujaamades. Meil on hea meel, et Vilniuse lennujaamas on nüüd kuus terminali, mis hõlbustavad lennule registreerimise protseduuri ja võimaldavad lennujaamal efektiivsemalt opereerida. Sellega sünkroniseeriti lennuliikluse monitooringu ja kontrolli protseduure ja automatiseeriti reisijate teenindust. See tagab lennujaama kiire ja sujuva toimimise ja võimaldab teenindatavat kliendivoogu suurendada”, kommenteeris Hansab UAB tegevjuht Darius Žekonis.
Terminali kasutamine on mugav ja lihtne: reisija peab ennast tuvastama, sisestama oma lennu andmed ja valima istekoha. Pärast vajaliku info sisestamist prindib kiosk välja pardakaardi. Terminali ekraanilt võib vajadusel vaadata abistavat videot või paluda assisteerimist lennujaama personalilt.
Iseteeninduslike terminalide paigaldus on trendiks kogu maailma lennujaamades ning lähiajal pööratakse erilist tähelepanu iseteeninduslikule pagasi registreerimisele. Sellisel juhul muutub protsess täisautomaatseks ja iseseisvaks: reisija registreerub iseseisvalt lennule, prindib välja pardakaardi ja pagasikleebise ning asetab oma pagasi lindile.