Iseteeninduslikud piletikioskid ja infoekraanid Tallinna Bussijaamas
Tallinn, Eesti
Tallinna Bussijaam läbis põhjaliku renoveerimiskuuri ning uuenenud välis- ja siseilmega bussijaam avati 2012. aasta detsembris. Bussijaama kaasajastamise käigus paigaldas Hansab 4 iseteeninduslikku piletiautomaati, et avardada reisijate võimalusi väljuvate ja saabuvate reiside info hankimiseks ning tagada kiire pileti ostu- ja printimisvõimalus.
Kioski arendus algas augustis ning projekti käigus valmistati erikujuga valgustatud interaktiivsed piletimüügikioskid. Piletimüügikioski unikaalne korpus arendati koostöös kliendi ja disainibürooga Identity. Kioskitel on puuteekraan, RFID lugeja, ribakoodilugeja ning kiosk on varustatud Ingenico kaardimakseterminali ja tšekiprinteriga.
Lisaks piletimüügikioskitele paigaldas Hansab Samsungi 10“ ekraanid kassadesse ja 40“-55“ Digital Signage e. infoekraani lahenduse. Väikestel ekraanidel kassaletil kuvatakse konkreetse kliendi tehinguinfot, suuremõõdulistel infoekraanidel sõiduplaane ning muud reisijaid puudutavat infot. Infoekraanide sisuhalduseks kasutatakse Samsung MagicInfo Premium tarkvara. Tarkvara võimaldab ajastada erineva sisu esitamist ja kaughaldamist vastavalt soovitud ajale ning vajadusele.
2013. aasta veebruaris paigaldati üks piletimüügikioski ka Tallinna Lennujaama terminali, et teha lennujaamast bussile tulevate reisijate piletiostu lihtsamaks ja mugavamaks.