
Keskkonnasõbralik tehnoloogia Viru Keskuse Telia esinduses
2024. aasta novembris avas Viru Keskuses külastajatele uksed Telia kõige uuem ja moodsam esindus, mille põhiline fookus on keskkonnahoiul ja kestlikkusel. Esinduse sisustamisel on kasutatud keskkonnasõbralikke materjale, samuti pakutakse seal laia valikut uuskasutatud nutiseadmeid.
Keskkonnasõbralikkus ei piirdu aga ainult sisekujunduse ja kaubavalikuga – ka tehnoloogilised lahendused aitavad kaasa kestlikkusele. Hansab paigaldas Telia uude esindusse mobiilse piletiga järjekorrasüsteemi ja elektroonilised hinnasildid, mis aitavad vähendada paberikulu ja tagada dünaamilise ning efektiivse kliendikogemuse.
Mobiilne järjekorrasüsteemi pilet võimaldab klientidel võtta järjekorranumber otse nutiseadmest, vähendades paberpiletite vajadust ja muutes teenindusprotsessi sujuvamaks. Järjekorrasüsteem põhineb Qmatic Orchestra 7 platvormil, mis on tsentraalne järjekorrasüsteemilahendus teenusepakkuja erinevate esinduste keskseks haldamiseks. See võimaldab optimeerida teenindusprotsessi, parandada kliendikogemust ja tagada sujuva teeninduse ka suurema külastajate arvu korral.
Elektroonilised hinnasildid annavad võimaluse kiiresti ja lihtsalt uuendada toodete hindu, vältides pabersiltide pidevat trükkimist ja asendamist. See mitte ainult ei vähenda paberi kasutamist ja jäätmeteket, vaid tagab ka ajakohase ning täpse hinnainfo. Need hinnasildid on toodetud maailma suurima elektrooniliste hinnasiltide tootja VUSION poolt, tagades kaasaegse ja usaldusväärse lahenduse.
Hansabi lahendused sobituvad ideaalselt Telia jätkusuutlikkuse põhimõtetega, aidates luua rohelisema ja nutikama teeninduskeskkonna.
Rohkem infot:
Kristo Kaljuvee
Hansab AS automaatsete lahenduste valdkonnajuht
kristo.kaljuvee@hansab.ee
Telefon: +372 5918 9198