Hansab korraldab 18. juunil kell 10.00-13.00 oma klientidele infopäeva, mis on pühendatud kliendikäitumise analüütikale. Eesmärgiks on tutvustada lahendusi, mis aitavad kaupmehel paremini mõista jaekliendi ostukäitumist.
Ajakava ja esinejad
Artto Ilmanen
Visit Intelligence, Executive Vice President, Sales
Tutvustatakse Visit Behaviour Analytics platvormi, mis aitab praegu enam kui 4000-l kauplusel ja kaubanduskeskusel mõõta ja analüüsida klientide käitumist pakkudes detailset ülevaadet klientide liikumise kohta kaubanduspinnal.
Gordan Volaric
RetailQuant GmbH kaasasutaja
RetailQuant sensorite süsteem aitab kaupmeestel mõista klientide ostukäitumist, toodete eelistusi ning kas neid on mõjutanud kauplusesisesed turundusaktsioonid. Süsteem aitab ka mõõta, millised tooted vaateaknal püüavad enim klientide tähelepanu ning kui kiiresti leiavad kliendid riiulist soovitud toote.
Raul Leppik
Analüütika firma Newbase partner
Andmeid tekib igalt poolt – kuidas neid tegelikult ära kasutada. Raul räägib Newbase ja Eesti näidete põhjal:
• Milline on andmete kasutamise olukord Eestis
• Millised on andmete kasutamise tulemused
• Kus leida konkurentsieelist
• Miks liita ruumi andmeid (näiteks sisepositsioneerimine, ukseloendurid jms) kassaandmetega.
Palun registreerige end infopäevale 17. juuniks registreerimise vormi kaudu või saates e-kirja aadressile events@hansab.ee. Lisainfo kaubanduse valdkonnajuhilt Anneli Laineselt, telefon: 605 9817, 5199 3836.