Kliendivoo juhtimise lahendus Mustakivi Autos
Tallinn, Eesti
Klientide paremaks teenindamiseks on Mustakivi Auto kasutusele võtnud Qmatic SOLO järjekorrasüsteemi. Lahenduse teeb unikaalseks personaalsete isikupõhiste järjekordade süsteem, mille puhul on printeri ekraanil võimalik valida konkreetne teenindaja (kuvatakse pilt).
Lisaks sellele on Mustakivi Auto otsustanud ühildada teenindus- ning reklaamiinfo (kampaaniad jm) kasutades Qmatic SOLO sisseehitatud reklaamsüsteemi – kohvikus asub LCD ekraan, mis kuvab kutsutud järjekorranumbreid ning erinevat kampaaniainfot. Varuosade laos on paigaldatud teavitussüsteem, mis informeerib töötajaid kliendi saabumisest (olukorras, kus teenindaja on leti äärest lattu läinud).
Marco Uuetalu, Mustakivi Auto juhatuse esimehe sõnul on nende salongis alati väga heale klienditeenindusele tähelepanu pööratud ning selle eest on ka mitmeid tunnustusi saadud. „Uus järjekorrasüsteem on meile suureks toeks kõrge klienditeenindustaseme hoidmisel. Saame paremini juhtida kliendivoogu teenindajate vahel ja kliendid saavad muretult järjekorras ootamise asemel veeta aega kohvikus või tutvuda salongis uute mudelitega.“
Mustakivi Auto on 2008. aastal tegevust alustanud Toyota ametlik edasimüüja ja volitatud teenindusettevõte. Tegemist on ühe suurima ja moodsaima Toyota nõuetele vastava universaalkeskusega Euroopas. Ettevõtte põhitegevuseks on uute ja kasutatud autode müük, sõidukite hooldus-, remondi-, kere- ja värvitööd.