Iseteeninduslik maksekiosk Elisa Järve Selveri esinduses
Tallinn, Eesti
Elisa Eesti soovis leida lahendust teenindajate hõivatuse probleemile, kuna teatud perioodidel käis esindustes väga palju inimesi arveid maksmas ja teenindajad olid ülihõivatud. Lisaks soovis Elisa kliendile pakkuda mugavat võimalust kõneaja laadimiseks.
2015. aastal alustati iseteenindusliku lahenduse juurutamise projektiga, mille käigus valmis unikaalse disainiga kiosk, lähtudes kioskis kasutatava tehnika eripärast, kliendi soovidest ning Elisa värvidest ja stilistikast. Projekti tulemusena valmis kiosk, kus kliendil on võimalik tasuda arveid ning laadida kõnekaardile kõneaega tasudes sularahas või kaardiga. Seade võtab vastu nii münte kui paberraha, kõik transaktsioonid teostatakse reaalajas ja info jõuab koheselt Elisa arveldussüsteemi.
Kommenteerib Elisa Eesti valdkonnajuht Erik Sher: “Makseautomaadi paigaldamine Elisa esindusse tegi lihtsamaks nii kliendi kui ka Elisa esinduse töötaja elu. Arvete välja saatmise järgselt tungles meie esinduses hulga inimesi, mistõttu pidid kliendid pikemalt ootejärjekorras seisma ning ka meie esinduse töötajate koormus tõusis. Samas on arve tasumine lihtne ja mehaaniline tegevus ning soovisime, et klient saaks selle toimingu esinduses iseseisvalt sooritada. Makseautomaat selle võimaluse Elisale ka tõi. Lisaks tekkis tänu arvekioskile mugav võimalus kõneaja laadimiseks ka kõnekaardi kliendile.
Tänaste tulemustega oleme rahul, sest selle aasta aprillis teostasid kliendid juba suurema enamuse maksetest läbi arvekioski. Nüüd tuleb klientidel vähem oodata ning Elisa müügikonsultantidel jääb rohkem aega seadmete müügi või kliendi sisuliste muredega tegelemiseks. Kuna projekt on läinud edukalt, siis plaanime makseautomaadid kasutusse võtta enamates Elisa esindustes.”