2016. aastast on varsti küll pool juba möödas, kuid Hansabi partneri Ingenico, maailma suurima makseterminalide tootja maksetealaseid ennustusi võib jätkuvalt aktuaalseteks pidada.
Jordan McKee, 451 Research seenioranalüütiku sõnul on kaupmeeste kõige suuremaks veaks oma maksestrateegiate kujundamisel see, et neil „lihtsalt puuduvad teadmised.“ „Makseteenuste sektor areneb ennenägematu kiirusega. Me oleme viimase viie aasta jooksul näinud rohkem muutusi kui elektrooniliste maksete algusajast peale,“ lisas ta.
Kaupmeestel on vaja nende tehnoloogiatega kursis olla ja teada, kuidas need ärimaastikku mõjutavad. Kuid lisaks sellele on äärmiselt oluline, et kaupmehed oleksid suutelised neid tehnoloogiaid ka omaks võtma ja töötama välja strateegiad neist lähtuvalt, et ajaga kaasas käia. Miks? Koos tehnoloogia arenemisega arenevad ka tarbijad. „Nende nõudmised arenevad, nende arusaamad arenevad ja iseäranis jaekaupmehed peavad olema suutelised nendele tarbijate seas ilmnevatele probleemidele ja muutustele reageerima,“ ütles McKee.
1. Nõudlus puutevabade maksete järele kasvab
„Kaupmehed märkavad, et tarbijad nõuavad, et poodides aktsepteeritaks mobiilseid rahakotte, mida nad on hakanud nautima ja sagedamini kasutama,“ märkis McKee,. Paljud tarbijad küsivad kaupmeestelt, kes seda võimalust veel ei aktsepteeri: „Miks?“ ja „Millal hakkate?“.“
Rohkem kaupmehi peavad kaaluma oma klientidelt puutevabade maksete aktsepteerimist. Puutevabade maksete võimaldamisel on palju eeliseid, sealhulgas:
- suurem turvalisus
- kiiremad maksed
- täiustatud mugavus ja töökindlus
- suurem kliendirahulolu ja lojaalsus
2. Makseturvalisus on 2016. aastal endiselt tähelepanu keskmes
Rohkem kaupmehi uuendab oma maksetehnoloogiaid ja võtavad muuhulgas tarvitusele täiendavaid makseturvalisuse meetmeid.
3. Omnichanneli strateegia saab tegelikkuseks
„Kui rohkem kaupmehi võtab kasutusele täiustatud turvameetmed, otsivad nad ka üha enam uusi eristajaid,“ selgitas Hometh. „Olulised nende seas on suutlikkus võimaldada klientidel maksta mitmel erineval viisil läbi erinevate kanalite – alates poes maksmisest mobiilse teenuse, veebiteenuse ja iseteeninduseni.“
Kaupmehed peavad hakkama mõtlema kanaliüleste lahenduste loomisele oma äritegevuses. Mõtlema sellele, kuidas võimaldada oma kliendil alustada ostu sooritamist kodus ja lõpetada see kaupmehe füüsilises poes. Või julgustada kliente alustama tehingut nende mobiilseadmel ja vormistama see iseteeninduslikus kioskis. Need on vaid mõned paljudest võimalustest, millega omnichanneli strateegia võib kaupmehi aidata.
Originaalartikkel Ingenico blogis: http://blog.ingenico.us/blog/3-payment-predictions-for-2016-that-merchants-need-to-know