AF Blakemore & Son Limited, mis omab ja opereerib 295 SPARi kauplust ning on hulgimüüja lisaks 780 Spari partnerkauplusele Inglismaal ja Wales’s, valis Visma Retaili oma tehnoloogia kaasajastajaks, et innovaatilised IT lahendused aitaksid kasvatada ja arendada jätkusuutlikku äri pikemas perspektiivis.
“Visma Retail oli üks väheseid ettevõtteid, kes suutis pakkuda täislahendust, mis vastaks Blackmore’i vajadustele. Meie kolm peamist kriteeriumit partneri leidmiseks oli “algusest lõpuni” lahendus, innovatsioonile suunatud partner ning soov ja suutlikkus pidevalt oma tootesse investeerida. Visma Retail vastas kõigile neile kriteeriumitele”, rääkis Robert Geere, A.F. Blakemore & Son esindaja.
Lahendused, mis on omaks võtnud kiiresti muutuva digitaalse jaemüügi maailma
“Visma Retail Suite” lahendus hõlmab peakontori ja tsentraalseid protsesse, back office ja müügipunktide platvorme, sealhulgas kauplustesisene tehnoloogia (ise kaupade skaneerimine, iseteenindusmakse, mobiilimakse) ja kauplusesisene juhtimine (näiteks backoffice mobiilsetel seadmetel, reaalaajas aruandlus, töövoo juhtimine).
“Visma on tarnija, kes on innovatiivne ning seda toidupoodide ja mugavuse kontekstis. Kui mõtlete mugava ostlemiskogemuse peale tulevikus, on see paljuski mobiilipõhine ning sisaldab laialdast valikut tehnoloogial põhinevaid uuendusi nagu näiteks kulutõhusad iseteeninduskassad. Me soovisime toodet, mis seda toetaks ning looks eeldused digitaalsete lahenduste kiireks vastuvõtmiseks”, rääkis Robert Geere.
“Tehnoloogia areneb plahvatusliku kiirusega, mis eeldab jaemüüjatelt kiiremat reageerimist kui kunagi varem. Ajavahemik trendi kindlaks tegemise ja uue tarbijakäitumise vahel on lühenenud, mistõttu Visma pakub jaemüüjatele lahendusi, mis toimivad reaalajas. Oleme väga uhked, et saame oma innovaatilisi lahendusi pakkuda A.F. Blakemore & Son-le, mis näitab, et usaldus meie täislahenduste vastu on tõusuteel”, rääkis Sven Arnquist, VP International Sales, Visman Retail.