Ruumide broneerimise lahendus Telias
Telia uude, vastavatud peakontorisse Mustamäe tee 3 töötas Hansab välja innovaatilise ruumihaldussüsteemi.
Telia moodsas peakontoris töötab üle 800 inimese ning see eristub tüüpilisest kontoritöö keskkonnast. Tegemist on tegevuspõhise kontoriga, mida iseloomustab isiklike kohtade ja isiklike kabinettide puudumine. Selleks, et tagada konfidentsiaalsete, aga ka muude teemade aruteluks privaatne ruum, saigi välja töötatud sobiv on-site ruumide broneerimise võimalus.
Lahendus võimaldab broneerida koosolekuruume läbi Microsoft Outlooki ning puuteekraanidelt. Iga koosolekuruumi kõrvale on paigaldatud väike puuteekraan, millelt on näha, kes on ruumi broneerinud ja milline koosolek toimub. Broneeringuid saab teha nii e-maili teel kui ka otse puuteekraanilt. Ekraanilt saab soovi korral ka koosolekut tühistada või ruum varem vabastada (kui koosolek lõpeb näiteks planeeritust varem).
Koosolekuruumide staatust saab ka juba eemalt näha, kuna ekraanide taga olevad LED-id kuvavad rohelist tuld, kui koosolekuruum on vaba ja punast, kui on kinni.
Lahenduse juurde kuulus ka klientide registreerimislahendus puuteekraanidel fuajees.
Kommenteerib Mari-Liis Vihul, Telia Eesti haldusosakona juht: „Meie uus ruumihalduslahendus annab igal hetkel ülevaate nõupidamisruumide hõivatusest, võimaldab broneerida ruume on site ja kindlustab, et Outlookis ja ruumi ukse taga tehtud broneeringud on kenasti kooskõlas ning annab kindlustunde, et vajalik ruum on alati võimalik leida isegi siis, kui arvuti on koju ununenud. Valisime Hansabi oma partneriks seetõttu, et arendajad olid valmis arvestama meie vajadusi ja meiega koos lahendust välja töötama. Tuleb nii varasemate koostööprojektide kui praeguse taustal tunnistada, et me pole pidanud oma partneri valikut veel kordagi kahetsema!“