Kas teate, mitu inimest päevas teie kauplust külastab?

Kliendiloendussüsteemi paigaldus on üks lihtsamaid viise saamaks ülevaadet oma kaupluse või muu pinna külastajatest. Kogutud andmeid analüüsides saab teada pinna hõive, külastatavuse tippajad, konversiooni määrad ning palju muud.

Oluline ei ole mitte klientide loendamine, vaid mida saadud informatsiooniga edasi tehakse – olemasoleva teabe põhjal on võimalik teha juhtimisotsuseid, mis loovadki süsteemi eelise. Näiteks kui mitme sissepääsuga kaupluses eelistavad kliendid ühte kindlat sissepääsu, saab just selle sissepääsu juurde asetada eripakkumised ning soodustooted. Kui on teada, mis kell kaupluses kõige rohkem külastajaid on, saab planeerida töötajate tööaega ratsionaalsemalt, pannes tööle rohkem kassasid tippajal ning kui kaupluses vähem külastajaid, rakendada kassapidajad pigem müügisaalis kliente abistama. 

Milline kliendiloendussüsteem valida?

Kliendiloendussüsteeme on väga erinevaid ning valida on nii soodsamaid kui kallimaid süsteeme, täpsemaid ja vähem täpsemaid süsteeme.

Kliendiloendusfunktsiooniga kaubakaitseväravad - Kui kauplusesse on plaanis paigaldada kaubakaitseväravad, on mõttekas valida selline komplekt, mis sisaldab ka kliendiloendusfunktsiooni, sest sellisel juhul ei tule kliendiloendussüsteemi eraldi soetada. Sellised väravad on näiteks Hollandi tootja Cross Point väravad. Kliendiloendusandurid on integreeritud Cross Point turvaväravatesse, mis ühendatuna CrossConnect lahendusega võimaldab võtta aruandeid klientide külastatavuse kohta. Andmed edastatakse üle interneti Cross Point Analytics pilveteenusesse, kus saab saadetud andmeid analüüsida.
Infrapunakiirega kliendiloendussüsteemid – Firma SensMax toodab infrapuna tehnoloogial põhinevaid kliendiloendureid, mis on lihtsasti paigaldatavad ja mugavad kasutada. Andurid on juhtmevabad ja autonoomsed ning seadmed on varustatud vahetatava patareiga. Tänu sisse ehitatud mälule on andurid võimelised hoidma endas 25 päeva jagu tunni täpsusega andmeid.
IP-kaameraga kliendiloendussüsteemid - IP-kaamerate abil on klientide lugemine väga efektiivne, kaamera täpsus on 95%, seda ka kaubanduskeskustes mitme tuhande kliendi läbivooluga päevas. Eraldi saab lugeda sisenevaid ja väljuvaid kliente ning lisa rakendusena on võimalik kaameral lasta koheselt kokku arvutada hetkel kaupluses viibivate klientide arv ning nende keskmine „staytime“ ehk külastuse aeg. IP-kaamera põhist kliendiloendust pakub näiteks Axis TrueView People Counter lahendus. Pilvepõhine analüütika programm võimaldab koostada automaatseid külastuse raporteid ning koguda andmeid mitme aasta lõikes. Hiljem saab andmeid aastate ja kuude lõikes võrrelda.

Tagasi