Apear on efektiivne töövahend koosolekuruumide haldamise automatiseerimiseks.
Apear võimaldab broneerida koosolekuruume läbi meilisüsteemi (Exchange, Google G Suite) või otse koosolekuruumide kõrval olevatelt puuteekraanidelt. Väikeselt puutekraanilt on näha, kes on ruumi broneerinud ja mis koosolek toimub. Ekraanilt saab soovi korral ka koosolekut muuta või tühistada.
Antud lahendus sobib nii konverentsikeskustele kui mistahes ettevõtetele, kellel on palju koosolekuruume hallata, samuti ülikoolidele või meditsiiniasutustele ruumiinfo kuvamiseks kohe ukse kõrval.
Lahenduse eelised:
· Koosolekuruumide staatust saab ka juba eemalt näha, kuna ekraanide taga olevad LED-id kuvavad rohelist tuld, kui koosolekuruum on vaba ja punast, kui on kinni
· Koosolekuruumi saab broneerida ja broneeringut muuta otse ruumi ukse juures olevalt ekraanilt
· Ekraan kuvab teavet ruumi võimaluste kohta, näiteks kui mitu kohta on ruumis ning milline tehnika ja mugavused seal on
· Süsteemile saab lisada ka ühe suure puuteekraani, mis kuvab kõikide koosolekuruumide staatust ja võimaldab erinevaid ruume broneerida.
· Süsteem on eesti keelne, lisaks on võimalik ka inglise-, läti- ja leedu keeled
· Süsteemi on võimalik liidestada olemasoleva RFID läbipääsusüsteemiga.
Vaata rohkem:
Rohkem infot:
Andres Pillart
Valdkonnajuht - makselahendused ja multimeedia
andres.pillart@hansab.ee
Telefon: +372 605 9819