VoCoVo on kauplusesisene uuenduslik kommunikatsioonilahendus, mis muudab kaupluse töötajate vahelise suhtluse kiiremaks ja lihtsamaks ning võimaldab pakkuda külastajatele paremat kliendikogemust. VoCoVo lahendust on võimalik liidestada ka muude süsteemidega nagu näiteks MS Teams, Slack, iseteeninduskassad jne. Sellisel juhul on võimalik parandada ka näiteks kommunikatsiooni kaupluses töötavate meeskonnaliikmete ja kontoris töötavate inimeste puhul.
Süsteem võimaldab saada statistikat lahenduse kasutamise kohta (reageerimisajad, kasutusajad jne), mis võimaldavad võtta vastu kaalutletud juhtimisotsuseid klienditeenindusprotsesside efektiivistamiseks.
Lahendus koosneb mitmest moodulist, mis on omavahel juhtmevabalt ühendatud ning mille abil saab süsteemi üles ehitada vastavalt iga kaupluse suurusele ja vajadustele.
Juhtmevaba peakomplekt
Kerge ja vastupidava peakomplekti abil saavad kaupluse töötajad omavahel suhelda ja infot vahetada ka siis kui nad asuvad erinevates riiulivahedes või osakondades. Duplex tehnoloogia abil saab teenindaja kuulata ja rääkida samal ajal, ilma erinevaid nuppe vajutamata. Peakomplektiga saab vastu võtta ka sissetulevaid kõnesid ning kõnesid ootele panna või edasi suunata. Kui kaupluses kasutatakse klienditeeninduse kutsunginuppe, saab teenindaja peakomplekti abil kliendiga suhelda. Peakomplekti tööaeg ühe laadimisega on kuni 48h.
Callpoint klienditeeninduse kutsunginupp
Kutsunginupud paigaldatakse kaupluse erinevatesse asukohtadesse ning kliendid saavad selle kaudu klienditeenindajaga suhelda ja vajadusel ka töötaja kohale kutsuda. Näiteks paigaldades kutsunginupu proovikabiini, saavad kliendid teenindaja abi küsida õige suurusega rõiva toomisel. Teenindajale edastatakse info kliendi asukohaga, kust kutsung tehtud on. Kutsunginupul on pikk aku tööiga ning seda tuleb laadida keskmiselt iga 90 päeva järel. Kutsunginupp võib olla ka toitekaabliga ning sellisel juhul ei ole laadimine vajalik.
Kaupluse töötaja kutsungiseade
See terminal paigaldatakse statsionaarsetesse töökohtadesse, näiteks kassadesse. Terminalil on 1-8 puutetundlikku kutsunginuppu, mille abil on klienditeenindajal võimalik küsida kolleegidelt abi. Klahvi vajutamine loob koheselt helisõnumi, mis edastatakse kolleegidele peakomplekti või nutitelefoni. Sõnumis on märgitud päringu asukoht ja teema mille kohta abi küsitakse. Seade võimaldab Duplex audiosidet. Samuti on võimalik erinevate kutsungite kohta koguda statistikat kutsungite arvu ja reageerimisaegade osas.
Käsiseade
VoCoVo kõik ühes käsiseade on suurepärane tööriist kaupluse juhatajatele või vahetuse vanemale, kes tegelevad kliendisuhtluse, meeskonna juhtimise ja väliskõnedega. Kerge ent robustse käsiseadme abil on võimalik otsesuhtlus meeskonnaliikmete peaseadmetega, aga ka väliste kõnede haldus. Käsiseadet on võimalik ühendada Bluetooth juhtmevabade kõrvaklappidega ning selle aku, mille tööiga on kuni 18 tundi, tagab muretu kasutuse.
Lisaks kuulub VoCoVo lahenduse juurde baasseade, mis tagab juhtmevaba ühenduse siseruumides kuni 50 meetri ja välitingimustes kuni 300 meetri raadiuses olevatele kaasaskantavatele seadmetele ning kontroller, mis tagab ettevõtteülese tervikliku suhtlussüsteemi. Baasseadmele on võimalik lisada kuni 3 repeater´t, mis võimaldavad signaali ulatust pikendada.
Küsi pakkumist:
Helen Lutsoja
Hansab AS kaubanduslahenduste müügijuht
helen.lutsoja@hansab.ee
Telefon: +372 5623 0867