Väärtustame oma klientide arvamust ning oleme korraldanud kord aastas klientide rahulolu küsitluse. Sel aastal jagas meiega tagasisidet 371 klienti üle Baltikumi, neist lausa 200 Eestist. Kliendirahulolu indeks saavutas viiepallisel Likerti skaalal kõigi aegade kõrgeima taseme 4,4 (Eestis 4,4; Lätis 4,3; Leedus 4,5). Soovime tänada kõiki, kes leidsid aega küsitlusele vastata ning lisada ka sisukaid kommentaare.
Mida meie kliendid meist arvasid?
Meie strateegiline fookus on suunatud tihedale koostööle oma klientidega, et luua lisandväärtust loovaid lahendusi. Meil on hea meel, et kliendid hindavad meie professionaalsust ning oskust viia ellu ka kõige keerulisemad projektid. Kliendid ootavad meilt valdkonna uute trendide nendeni toomist ning tutvustamist. Samuti tunnevad kliendid huvi terviklahenduste rendivõimaluste ning just neile väljatöötatud unikaalsete lahenduste vastu.
Paljudes kommentaarides mainiti kommunikatsiooni olulisust. Oodatakse rohkem ja järjepidevamat suhtlust nii müügiprotsessi ajal kui projektide ettevalmistuse, paigalduse ning müügijärgsete teenuste osutamise ajal.
Mis edasi?
Meie meeskonnad on alustanud tulemuste üksikasjalikku analüüsi, määrates kindlaks valdkonnad, millele tähelepanu pöörata. Tänu teile saame jätkuvalt oma teenuste kvaliteeti tõsta ja saada teile veelgi paremaks partneriks.
Kõigi osalejate vahel loosisime välja 3 komplekti Apple AirPods Pro kõrvaklappe, võitjatega on ühendust võetud.
Küsimuste korral või kui teil on jagada veel tagasisidet, võtke palun meiega ühendust.
Rainer Saaron
Hansab AS müügi- ja turundusdirektor
rainer.saaron@hansab.ee
Telefon: +372 508 0970