Qmatic kliendivoo juhtimise lahendus Amserv Autos
Tartu, Eesti
Amserv Auto AS otsustas tõsta klienditeeninduse kvaliteeti võttes Tartu Tähe autosalongis kasutusele Qmatic järjekorrasüsteemi. Lahendus paigaldati teeninduse, keretööde ning varuosade letti kokku 5 töökohaga.
Võttes kasutusele järjekorrasüsteemi ei ole teeninduse kliendid sunnitud seisma füüsilises järjekorras ning saavad ootamise hetkel tutvuda näiteks uute sõidukitega või lõõgastuda autosalongi ootenurgas. Lisaks klienditeeninduskvaliteedi parendamisele on automüüjal võimalik ootavate klientidega tegeledes suurendada läbimüüki või reklaamida teenuseid, mida muul juhul ei märgataks.
Amserv tegutseb 1992. aastast ja on üks suuremaid autode müügi- ning teenindusettevõtteid Baltimaades. Amservil on Eestis ja Lätis 14 autosalongi, mis müüvad ja teenindavad 7 automarki: Toyota, Lexus, Opel, Chevrolet, Hyundai, Peugeot ja Saab.