Hansab kutsub teid osalema seminaril "360° Kaubanduslahendused".
Nii nagu muutuvad tarbijate ootused kaupmeestele, peavad ajaga kaasas käima ka parimaid kogemusi toetavad tehnoloogilised lahendused ning teenused. Seminari läbivaks suunaks on jagada ideid, kuidas olla valmistunud ja võimalusel sammukene eespool. Vaatame, millised on parimad praktikad meie koostööpartnerite näidetel ning kuidas kastutatavaid ressursse optimeerida. Seminarile on oodatud kaubandussektori ettevõtete turundustegijad, arendusmeeskonnad, juhid ja strateegilised otsustajad – kasulikku infot lubame kõikidele.
Ajakava ja esinejad
9.30-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-10.10 Sissejuhatus teemasse
Rainer Saaron
Hansab AS müügi- ja turundusdirektor
10.10-10.40 Maksekeskkond meie ümber ja tulevikus
Teet Puusepp
Eesti Pank, maksekeskkonna arendamise allosakonna juht
Ettekandes annan ülevaate eestlaste makseharjumustest ning Eesti maksekeskkonnast. Lisaks leiavad kajastamist tulevikusuunad.
Ettekanne on eesti keeles.
10.40-11.10 Millised on 2022. aastal jaemüügisektori peamised väljakutsed ja kuidas aitavad meie lahendused neid leevendada?
Charlie Allen
Glory Global Solutions, äritegevuse juht (EMEA)
Oma ettekande esimeses osas vaatab Charlie, kuidas mõjutab jaekaubandust keskkond meie ümber – tööjõupuudus, ülemaailmne energiašokk, tarneahela raskused ning keskpankade rahaväljastamise karmimad reeglid.
Teises osas tutvustab ta mõningaid viise, kuidas Glory ja Acreleci partnerlus toetab edukalt jaemüügiettevõtteid, et aidata pakkuda automatiseeritumaid, sujuvamaid, tõhusamaid ja jätkusuutlikumaid äriprotsesse ning loomulikult meeleolukat ja paremal tasemel kliendikogemust.
Ettekanne on inglise keeles.
11.10-11.40 Automaatse jaemüügi tulevik, mis on varustatud uue põlvkonna müügiautomaatidega
Eero Knuutila
Selfly Store lahenduste tarnimise ja operatsioonide direktor
Eero arutleb mehitamata intelligentse jaekaubanduse rolli ja trendide teemal. Ta jagab ka mõningaid Selfly Store'i kogutud teadmisi ja parimaid praktikaid.
Ettekanne on inglise keeles.
11.40-12.10 Kaubanduslahenduste trendid ja võimalikud lahendused peamistele kaubandusettevõtete väljakutsetele
Ott Viirmann
Hansab AS kaubanduslahenduste valdkonnajuht
Milliste väljakutsetega seisavad silmitsi kaubandusettevõtted ning kuidas Hansabi poolt pakutavad lahendused toetavad äriprobleemide lahendamist? Räägime trendidest ja teeme ülevaate EuroCIS messil nähtust.
Ettekanne on eesti keeles.
12.10-13.15 Lõunapaus
13.15-14.00 Paneeldiskussioon kliendianalüütika ja kliendikäitumise teemal
E-poe puhul on lihtne jälgida, kui palju on külastajaid, kui kaua nad poes aega veedavad, mida vaatavad, mis kanaleid kaudu poodi jõudsid jne. Aga tavapoe puhul? Mida ja kuidas mõõta, kuidas andmeid kätte saada ning mida nendega teha?
Paneeldiskussioon on eesti keeles.
Modereerib:
Tanel Rebane
Analytical Alley juht
Osalevad:
Guido Pärnits
Ülemiste keskuse direktor
Katre Liiberg
Telia Eesti AS müügi- ja teenindusüksuse direktor
Teana Baskirtseva
Capfield OÜ, Lasnamäe Centrumi ja Nautica keskuse juht
14.00-14.30 Videovalve trendid, võimalused ja tulevik jaekaubanduses
Giacomo Monari
March Networks piirkondlik regioonijuht (Edela-Euroopa ja Iisrael)
Andmed, mida saame videost, suurendavad meie teadlikkust ning aitavad teha õigeid otsuseid.
Ettekanne on inglise keeles.
14.30-15.00 E-kaubanduse viimase miili automatiseerimine
Ansi Arumeel
Retail Robotics tegevjuht
Koos e-kaubanduse kasvu, tööjõu saadavuse vähenemise ja keskkonna teadlikkuse suurenemisega, kasvab ka vajadus logistika protsesside efektiivistamise automatiseerimise suunas. Retail Robotics arendab selleks tehnoloogiaid ja investeerib võrgustikkesse. Ettekandes tuleb juttu antud tehnoloogiate rakendamisest Prantsusmaa näitel, kus rajamisel on jagatud ja automatiseeritud võrgustik toidukaupade kättetoimetamiseks.
Ettekanne on eesti keeles.
15.00-15.30 Kuidas luua kestvat väärtust klientidele olukorras, kus kõik räägivad sama asja kohta sama asja samal ajal?
J.Margus Klaar
Brand Manual OÜ, kaasasutaja ja partner
Teenusedisain on kasutajakeskne äriarendusmetoodika, mis loob reaalset väärtust nii lõppklientidele kui ka ettevõttele endale. Samas nõuab teenusedisaini teistmoodi lähenemine ettevõttelt valmisolekut muutuda. Margus Klaar teenusedisaini ettevõtest Brand Manual toob näiteid nii era- kui ka avalikust sektorist, kuidas teenusedisaini rakendamine on loonud paradigma muutusi ning aidanud organisatsioonidel mõista, kus klientide jaoks tegelik väärtus peitub.
Ettekanne on eesti keeles.
Registreerimine on lõppenud.
Registreeri
Asukoht
Seminar toimub Kumu Kunstimuuseumis, A. Weizenbergi 34, Tallinn
Parkimisinfo:
Suur tasuta parkla asub muuseumi kõrval Valge tänava ääres (Google Mapsi viide „KUMU Parkimisplats“). Parklast viib jalakäijate tunnel otse KUMU juurde.