Ettevõtetele ja riigiasutustele on tuttav olukord, kus administraator võtab päeva jooksul vastu suurel hulgal kullerite ja koostööpartnerite toodud kirju, postipakke ning muid saadetisi. Tartu Linnavalitsus otsis lahendust, kuidas saadetiste vastuvõtmine panna tööle viisil, mis koormaks vähem administraatorite tööd.
Hansab pakkus välja nutika postkasti lahenduse, mille tööpõhimõte on sarnane pakiautomaatidele. Tartu Linnavalitsuse ukse juurde paigaldati MySmartBox nutipostkast, kuhu postiljonid saavad panna kirju ja ajalehti ning kullerid saavad panna pakke. Samuti saavad asutuse töötajad omavahel jätta sinna saadetisi ning linnakodanikud saavad jätta ametnikele pakke, ehk tegu on valvatud ning iseteenindusliku nö pakivahetuspunkiga.
Kuidas nutipostkast töötab?
Nutipostkastil on väiksemad laekad kirjavahetuse jaoks ning suuremad laekad pakkide jaoks. Kirjavahetuse laekad on tähistatud osakondade nimedega ning sinna saab kirju panna ilma laekaid avamata. Igal osakonnal on oma PIN kood, millega saab laeka avada ning kirjad välja võtta. Kui soovitakse edastada pakki, valib saatja ekraanilt saaja nime või sisestab saaja andmed käsitsi. Saajale saadetakse automaatselt teavitus paki saabumise kohta koos PIN koodiga. Saadetist saab eelvormistada ka veebibrauseris, kus saab oma kasutajaga sisse logida, laeka broneerida ning koha peal tuleb vaid saadetud PIN kood sisestada ning pakk kappi panna - see variant on mugav eelkõige näiteks kullerfirmadele, kes saadavad regulaarselt pakke.
Nutipostkastile on võimalik lisada ka kasutaja autentimine, et kappi saab kasutada vaid oma PIN koodi sisestades. Veebipõhises tarkvaras saab hallata kapi kasutamist, näiteks määrata kasutajaid ja õigusi, vaadata logisid ning saata meeldetuletusi paki saajale.
Rohkem infot:
Kristo Kaljuvee
Hansab AS automaatsete lahenduste valdkonnajuht
kristo.kaljuvee@hansab.ee
Telefon: +372 5918 9198