Hansabi lahenduste hulka on lisandunud uus teenindusrobot, mis sobib ideaalselt toitlustusasutustesse, aga miks mitte ka kontorisse, kauplusesse ning mujale, kus on vajadus esemeid punktist A punkti B kohale toimetada. Robot on loodud inimeste igapäevaelu lihtsustamiseks pakkudes mitmesuguseid kasulikke funktsioone.
Temi GO on varustatud tipptasemel sensorite ja tehisintellektil põhineva navigeerimissüsteemiga, mis võimaldab sel sujuvalt liikuda erinevates keskkondades, vältides takistusi. Robot saab ise tellimused kliendini viia ning võimaldab töötajal keskenduda rohkem klienditeenindusele ja muudele olulistele ülesannetele.
Temi GO suudab tänu kaasaegsele näotuvastustehnoloogiale pakkuda isikupäraseid suhtluskogemusi. Robot võib tervitada nimepidi, vastata küsimustele, juhendada lauda jms.
Sel on puutetundlik ekraan, mis võimaldab kasutajal suhelda robotiga ning seda juhtida. Ekraani saab kasutada erinevateks rakendusteks, näiteks meediasisu ja reklaamide kuvamiseks või tagasiside küsitlusteks.
Temi GO võib koguda andmeid klientide eelistuste ja harjumuste kohta, võimaldades pakkuda personaalset teenindust ja kohandada pakkumisi vastavalt klientide soovidele. See aitab tõsta klientide rahulolu ja lojaalsust.
Lisaks praktilistele ülesannetele oskab robot pakkuda ka meelelahutust. See toetab erinevaid meediaplatvorme ja muusikamängijaid, samuti suudab robot mängida mänge, lugeda anekdoote või esitada matemaatilisi mõistatusi.
Temi GO võime suhelda, pakkuda teavet, liikuda autonoomselt ja integreeruda muude süsteemidega muudab selle mitmekülgseks abivahendiks, mis võib parandada kliendikogemust ja tõhustada ettevõtte teenindusprotsesse.
Küsi rohkem infot:
Anu Kaalo
Multimeedialahenduste tootejuht
anu.kaalo@hansab.ee
Telefon: +372 522 8893