Temi on mitmekülgne suhtlus- ja teenindusrobot, kes võib olla abiliseks näiteks kodus, kontoris, kaupluses, meelelahutusasutuses, haiglas, haridusasutuses. Temi on loodud inimeste igapäevaelu lihtsustamiseks ja ta pakub mitmesuguseid kasulikke funktsioone.
Robot suudab autonoomselt liikuda, kasutades oma andurite ja kaamerate abil takistuste tuvastamist ning kaardistamist. Temi saab olla väärtuslik abiline klienditeeninduse valdkonnas, olles esimene kontakt klientidega, tervitades neid ja juhendades õigesse kohta.
Tal on puutetundlik ekraan, mis võimaldab kasutajal suhelda robotiga ning seda juhtida. Ekraani saab kasutada erinevateks rakendusteks, näiteks meediasisu ja reklaamide kuvamiseks või tagasiside küsitlusteks.
Üks Temi olulisemaid omadusi on suhtlusvõime. Temi on varustatud hääljuhtimise tehnoloogiaga, sellel on sisseehitatud mikrofonid ja kõlarid. Temi saab vastu võtta kõnesid, saata sõnumeid ja juhtida erinevaid seadmeid, nagu näiteks tuled, termostaadid ja muu nutikas tehnika. Kaamera võimaldab kasutajal osaleda videokõnedes ja -konverentsidel.
Lisaks praktilistele ülesannetele suudab Temi pakkuda ka meelelahutust. See toetab erinevaid meediaplatvorme ja muusikamängijaid, samuti suudab robot mängida mänge, lugeda anekdoote või esitada matemaatilisi mõistatusi.
Temi võime suhelda, pakkuda teavet, liikuda autonoomselt ja integreeruda muude süsteemidega muudab selle mitmekülgseks abivahendiks, mis võib parandada kliendikogemust ja tõhustada ettevõtte teenindusprotsesse.
Loe lähemalt Temi erinevate kasutusvaldkondade kohta siit: https://www.hansab.ee/et/robot-temi
Küsi pakkumist:
Anu Kaalo
Multimeedialahenduste tootejuht
anu.kaalo@hansab.ee
Telefon: +372 522 8893