Selleks, et külastajad saaksid keskusesse tulla ajal, mil seal on vähem rahvast, lõi Ülemiste keskus kodulehele digirakenduse, millega näeb reaalajas keskuse täituvust.
Ülemiste keskuse turundusjuhi Tiia Nõmme sõnul on keskuses sel nädalal palju uuendusi, millest ehk kõige silmatorkavam on maskikandmise kohustus ja turvatöötajate rohkus. Tegelikkuses on pingutused märksa suuremad.
Keskus on kasutusele võtnud mitmeid meetmeid viiruse leviku tõkestamiseks, uudsena on võimalik näha keskuse kodulehelt, kas keskuses on vähe või keskmiselt külastajaid või on tegemist populaarse külastusajaga, mil keskuses on inimesi rohkem.
“Kodulehe külastusinfo põhineb reaalajas loetavate inimeste põhjal ja aitab teha oma ostud ajal, mil keskuses viibib korraga vähem inimesi. Lisaks on keskus juba varasemalt loonud tasuta omanimelise äpi, mis aitab keskuses navigeerida, et vajalikud poed lihtsasti üles leida ning oma ostud kiiresti tehtud saada,” ütles Nõmm.
Külastajate loenduse süsteem põhineb Visiti tervikliku kliendianalüütika lahendusel. Visiti terviklik lahendus võimaldab katta kogu klienditeekonna alates mööduvast kliendist kuni kassajärjekorrani. Visiti eripära seisneb selles, et keskne platvorm võimaldab vastavalt vajadusele kasutada mitmesuguseid sensoreid kogumaks erinevat infot kliendikäitumise mõistmiseks.
Terviklik kliendianalüütika lahendus koosneb kolmest olulisest lülist: sensorid, andmebaas kogutud infoga ning pilvepõhine analüütikaplatvorm. Visiti süsteem võimaldab olenevalt huvigruppidest seada ning jälgida erinevaid mõõdikuid, mis on olulised targemate juhtimisotsuste langetamiseks. Sensorite abil on võimalik mõõta kauplusest mööduvate inimeste hulka, külastajate arvu, korduvkülastajaid ja unikaalseid kliente, külastajate huviobjekte, kaupluses ning erinevatel aladel viibitud aega jne. Samuti on võimalik liidestada süsteemi kolmandate süsteemidega nagu kassatarkvara. Kogutav info on sealjuures anonüümne ning vastab GDPR nõuetele.
Rohkem infot:
Kristo Kaljuvee
Hansab AS automaatsete lahenduste valdkonnajuht
kristo.kaljuvee@hansab.ee
Telefon: +372 5918 9198