Ülevaade Hansabi 2024. aasta kliendirahulolu uuringust

Hansab viis mais läbi 2024. aasta kliendirahulolu küsitluse. Uuringu eesmärk oli teada saada, kui rahul on kliendid meie pakutud teenuste ja lahendustega. Sel aastal andis tagasisidet 385 klienti üle Baltikumi, mis on 81 võrra rohkem kui eelmisel aastal. Suurenenud vastajate arv tagab usaldusväärsemad tulemused. 

Kliendirahulolu indeks on teist aastat järjest püsinud stabiilsena, olles viiepallisel Likerti skaalal 4,3 punkti. Soovitusindeks ehk NPS (Net Promoter Score) on eelmise aasta 59-lt tõusnud 67-le. 

Tulemustest selgub, et paljud kliendid on rahul Hansabi pakutavate teenuste ja lahenduste valikuga. Hoolimata üldisest rahulolust tõid mõned kliendid esile valdkondi, kus Hansab saaks olemasolevate teenuste kvaliteeti parandada. Kliendid tegid parendusettepanekuid erinevates valdkondades, nagu kaubakaitsesüsteemide digitaliseerimine, digitaalsete tööriistade kasutuselevõtt patsiendihoolduses ja kaupade kohaletoimetamiste robotiseerimine. Vastajad ootavad, et olemasolevaid lahendusi rohkem integreeritaks – välja on toodud näiteks elektrilaadimisjaamade lahenduste integreerimine.  

Hansab on tänulik tagasiside eest. See võimaldab meil teenuste kvaliteeti parandada ning olla võimalikult hea äripartner. 

Uuringus osalejate vahel loosisime välja 3 juhtmevaba Samsung Music Frame kõlarit. Võitjatega on võetud ühendust. 

Küsimuste korral või kui teil on jagada veel tagasisidet, võtke palun meiega ühendust.

Rainer Saaron
Hansab AS müügi- ja turundusdirektor
rainer.saaron@hansab.ee
Telefon: +372 508 0970

Tagasi