Uudne patsiendivoo juhtimise lahendus eraarstikeskuses Qvalitas
Tallinn, Eesti
Qvalitas Arstikeskus on Eesti üks suurimaid haiglaväliseid tervishoiuteenuseid pakkuv eraettevõte, mis on keskendunud töötervishoiu ning ambulatoorse eriarstiabi teenuste osutamisele. Et pakkuda oma klientidele veelgi paremat teenust ning reguleerida ootejärjekordi, võttis Qvalitas kasutusele järjekorrasüsteemi.
Hansab tarnis Qvalitasele Qmatic järjekorrasüsteemi, milles kasutatakse erilahendusega töökohaterminale. Järjekorrasüsteemi rajamise eesmärgiks oli eelkõige teenindada eelisjärjekorras õigel kellaajal saabunud kliente. Enne järjekorrasüsteemi paigaldamist olid probleemiks liiga kohusetundlikud kliendid, kes tulid uuringule 1-2 tundi enne oma eelnevalt broneeritud vastuvõtuaega ning siis tekitasid nö ummiku õigeaegselt saabunud klientide eest. Nüüd tulles vastuvõtule, valivad kliendid järjekorraprinteri ekraanilt esiteks kellaajavahemiku, millesse broneeritud aeg mahub ning saavad vastava järjekorranumbri.
Järjekorrasüsteem koosneb piletikioskist, neljast töökohaterminalist ning klienditabloodest. Järjekorrasüsteemi printerina kasutatakse Qmatic Intro 17-tollise puutetundliku ekraaniga piletikioski lahendust, mis näeb esinduslik välja ning mahutab lisaks 3-le erinevale keelevalikule terve päeva jagu broneeritud aegu.